Sunday, July 19, 2009

Bila Ada Rambutan Free...................

Sekarang nie musim buah-buahan, so.... kira rancaklah..sambil bekerja tu sempat juga makan buah rambutan. Kira ada staff yang baik hati bawak rambutan ke ofis..... buat amal jariah la katakan.... jadi apa lagi.. sambil buat keja sambil makan rambutan...heheh .
rambutan free beebb.....
bismillah jgn lupa..........
pehhhhh...... enak.. lazat...
errkkk..... jimat duit makan tengahari.........

Monday, June 29, 2009

Tuesday, June 23, 2009

Tuesday, June 16, 2009

Cari Apa Agaknya?

Apa agaknya yang sedang dicari?

  • Jalan2... cari makan?
  • Jalan2... cari parking?
  • Jalan2... cari jalan?
  • Jalan2... cari pasal?

    video

Wednesday, June 3, 2009

Bila Kerja Dah Menimbun

Bila kerja kat opis aku dah bertimbun2.......... Rasa nak aku campak keluar tingkap je segala manual yang ada......... Tak boleh la aku nak lepak2 jap..... Lebih baik aku rileks jap...... Tenangkan fikiran aku...... Cari ilham sambil melelapkan mata kanan dan kiri aku............ Dari pagi ke petang asyik fikir pasal kerja je...........
Dan terus berfikir............... berfikir dan berfikir........................ Sehingga aku sendiri tak tahu apa yang aku fikirkan...............



Tewas Gantung Diri

Ditempat ditemukannya korban gantung diri dan tubuh korban tidak ada ditemukan adanya bekas kekerasan. Selain itu, pihak keluarga tidak mengetahui penyebab yang membuat korban tega menghabisi nyawanya sendiri dengan cara gantung diri. Sementara itu, pihak kepolisian juga tidak mengetahuis persis penyebab korban gantung diri karena keluarga korban yang terlalu tertutup.
Menurut informasi yang dihimpun METRO mengatakan, sebelum korban ditemukan tewas gantung diri di sebuah gantungan baju yang terdapat di lokasi rahsia. Tepatnya satu hari sebelum korban ditemukan tergantung, korban melarikan diri dari rumah dan keesokannya ditemukan anak korban dan warga sudah tewas dengan posisi tergantung.



Sunday, May 31, 2009

Ultraman 3

Seperti biasa...... Jika berjalan2... kami akan bergambar.. Kali ini kami ke KLCC bersama Ultraman untuk merakam gambar kenangan. Kenapa la suka tengok ultraman? Bukan nye ultraman tu pandai lawan pun. Bersilat ntah apa-apa. Boleh pulak angkat manusia aneh dari jepun tu jadi superhero..gila!