Monday, April 27, 2009

CHILLIS Outtakes!-Pada muhaimin, MANA BURGER YANG DIBUNGKUS TADI? KAU TINGGALKAN KAT NYONYA KAUNTER KAMERA YE? ada skandal ke apa?

paan duit berlebih lebih. "aku nak belanja hangpa seorang limit rm200" kata beliau. tetapi kami ni bukanlah golongan yang suka mengambil kesempatan. Jadi kami memilih satu tempat yang sangat sederhana untuk makanan tengahari. Kami order menu yang berbeza beza dan akhirnya semua mendapat menu yang berbeza beza juga. "Aku akan belanja hangpa pada setiap bulan penuh,maka dengan ini aku ishtiharkan setiap isnin pertama aku akan belanja sambil mengurangkan baki simpanan bank aku.suka nye akuu" Ujar muhamad farhan atau mesra dengan panggilan paan. "aku memang niat nak belanja satu opis.pada mereka yang tidak dapat merasa duit isnin pertama aku ni ha,hangpa jangan risau.Aku akan belanja hangpa pada isnin yang berikutnya. Dengan nada serius. "Bila la agaknya abam syidi nak belanja pulak."kata syidi pada diri sendiri sambil meniup seruling. Pada muhaimin, MANA BURGER YANG DIBUNGKUS TADI? KAU TINGGALKAN KAT NYONYA KAUNTER KAMERA YE? ada skandal ke apa?

No comments:

Post a Comment